Jak dostat zeleninu do jídelníčku

O víkendu jsem byla na zajímavém kurzu, jehož součástí byly i přednášky o stravování. Pan přednášející mě utvrdil v tom, že v první řadě je dobré používat zdravý selský rozum a to i v případě sestavování jídelníčku.

Dozvěděla jsem se tam pár zajímavých tipů, které si každý sám u sebe může vyzkoušet.  Když bych to měla shrnout jednou větou: Profesionální jídelníček obsahuje vyvážené množství tuků, cukrů, sacharidů, vitamínů a minerálů tak, aby tělo správně fungovalo.

Když totiž některá složka chybí, vzniká nerovnováha, která má za důsledek vznik různých nemocí a nežádoucích poruch. V každém případě by jídlo mělo být také součástí radostných  chvil dne a důležité je i to, zda se najíme v klidu, zda je jídlo čerstvé a zda obsahuje kvalitní ingredience.

Jíst zdravě a dobře neznamená se omezit jen na zeleninu nebo ovoce, ovšem jíst zdravě zároveň znamená si je zařazovat do jídelníčku v optimálním množství.

Při příležitosti otevření bran zimního bedýnkování bych vás ráda pozvala na webinář, kde o bedýnkování řeknu více. Do vysílání jsem pozvala 3 hosty, ženy, které se zabývají výživou, mají své blogy a projekty založené na osvětě v oblasti výživy. 

Jich se budu ptát a i vy máte možnost se také zeptat, stačí položit otázku dole v komentářích na vysílací stránce webináře. Když to pošlete předem, může zaznít odpověď i během vysílání. Jinak písemně později. Pokud budeme schopni odpovědět.

Webinář živě můžete vidět ve čtvrtek od 20:30h nebo pak ze záznamu.

Přihlásit na webinář se můžete <<tady>>>

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *